091215-Folk med nollkoll

Alltså, det är ju lika fruktansvärt roligt varje gång folk med noll koll på vad de pratar om ska uttrycka sig.. Givetvis är ju alla snälla/trevliga/smarta kommentarer undertecknade med namn och eventuell bloggadress eller en mailaddress, och alla korkade, opålästa, orelevanta kommentarer anonyma. Varför försöka skapa diskussion om man inte är beredd att ta den? Eller är åsikterna så jävla bakom flötet så att man skäms över dem själva..

Den är exempelvis (angående "klimatmöten och rättsskandaler")

Inget namn och ingen mail.. Hade jag orkat intressera mig för korkade människor hade jag väl kollat upp IP-addressen som faktiskt sparas till varje kommentar.. Skrev istället en kommentar själv till detta som då finnas att hitta under det aktuella inlägget. Läs det gärna om ni inte heller kan se hur fruktansvärt korkad denna jämförelse är. Direktlänken: http://heroinbella.blogg.se/2009/december/091214-klimatmoten-och-rattsskandaler.html

Där hittar vi ju dessutom denna intelligenta kommentar:

 

Jag vet ju inte var du får din info från, men det var långt ifrån bara vänsterfolk som medverkade i demonstrationen då det handlar om att ta ansvar för miljön, vilket vi bör vara intresserade av vilken flank vi än hänger på. Dessutom undrar jag ju klart var du hittar terroristerna? Jag ser de rätt klart och tydligt på bilderna från demo;n, iförda uniformer.. De enda som har tagit gisslan. Kollektiv bestraffning på över 900 människor för att de trodde att några få eventuellt skulle göra någonting... Hmm..

Rätt åt 900 pers som inte gjort ett skit? Hört talas om mänskliga rättigheter?


Kommentarer
Postat av: Anonym

då har jag mest en fråga hur kommer det sig att man behöver maskering på en "fredlig" demo??

2009-12-15 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0