FUCK, jag har blivit svenssonmedelklassignorant!!

Nä fy fan, nu brinner typ mitt eget hat för migsjälv! Jag har helt tappat migsjälv, jag har tappat vem jag är, var jag kommer ifrån och vad jag står för. Jag börjar nästan gråta nu när jag skriver, för det gör jag när jag blir så arg så att jag skakar..
 
Jag sitter då och lyssnar på Bianca Kronlöfs - youtube klipp SÅ JÄVLA PK! (Kolla klippet nu, jag väntar) och jag kommer på mig själv att känna en känsla jag inte känt på JÄTTELÄNGE,den här ilskan/förtvivlan/frustrationen när man precis blivit kallad hora och inte hade nåt bra svar på det, och om man hade det så spelar det ingen roll för att jag kommer ändå va en hora.
 
Och OM jag har blivit kallad HORA/FITTA/BLATTEÄLSKARE/FEMINISTFLATA och miljontals andra irrelevanta glåpord, men vad ha hänt den här blatteälskande horfittan har blivit vuxen, klär sig i jeans, t-shirt och praktiska skor, glider runt med barnvagn i min villaförort och blir inte kallad NÅNTING, jag hör inte ens nån bli kallad NÅNTING.
 
Var det allt som krävdes? För att jag skulle glömma? Är jag så jävla ignorant att nånting måste kastas i ansiktet på mig för att jag ska adressera det som ett problem?
 
Och det finns SÅ MÅNGA, SÅÅÅ JÄVLA MÅNGA som lever som jag, är det INGEN av "oss" som bryr sig???
 
Jag tittar på min underbara dotter som har hela sin uppväxt framför sig och varken hon, eller någon annan dotter ska NÅNSIN kallas hora!! bOm jag så måste se till det själv!
 
//ARG JÄVLA FEMINISTMORSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0