relaunch??

Asså ÄLSKLINGAR! Jag vet att bloggen har legat nere, mer eller mindre, i snart 5 månader (vet jag eftersom lillskiten snart blir 5 månader) men att ni ändå hänger kvar!! Jag blir ju ta mig tusan rörd! OCH GIVETVIS (!) ska jag dra igång igen!
 
How about now?
 
Senaste månaderna har jag väl haft fullt upp med min "nya identitet", att vara mamma till väldens mest fantastiska lilla person. Ja, vad ska man säga, livet har helt klart tagit en helt ny turn och allt man har trott sig förstå om kärlek eller meningen med livet och tilvaron har fått en helt ny innebörd. Speaking like a true "new mom". Nämen serri, klychor finns av en anledning, och NEJ man fattar inte hela få barngrejen, förrns (hör och häpna) man får barn!
 
Jag kommer givetvis skriva en del om Nelly framöver, eftersom hon är top prio nummer ett i mitt liv och jag vet att många är nyfikna på henne, men jag har även en glad nyhet för er pyssel älskare :O VI SKA FLYTTA TILL HUS!
Så det kommer helt klart bli en heeeel del inredningspyssel!
 
Nu måste jag typ gå och dricka vatten. Kaffehuvudvärk! KÜSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0