My dirty little secret..

Som verkligen inte är så dirty alls.. Är att jag är besatt av att planera, organisera och göra scheman. Jag gör scheman över exakt hur mina dagar ska se ut, jag gör budgetar och vet exakt hur mycket pengar jag kan spendera varje dag, jag avskyr lådor med oordning, när 2 saker som inte hör ihop ligger bredvid varandra...

Och givetvis har jag även lyckats överföra detta till moderskapet med, men på ett hälsosamt sätt!
(hoppas jag)...

Jag använder mig av week cal för att bokföra allt som har med Nelly mat och sovtider att göra! (strunta i mina förkortningar) röd är mat, blå är mat och sov, grön är bara sov, lila är sov i sängen för natten osv..

Nu vet ni nåt nytt om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0