Seven dayyyys..

Sju dagar kvar till beräknat och känner att jag borde bolgga om NÅNTING annat emellanåt. Men grejen är väl den att man inte har så mycket tid till annat eller för den delen så mycket annat i huvudet när man är i en slutspurt av en graviditet..

En sak jag har märkt dock, är vilka man har i livet som är något att ha. Gamla vänner som man näst intill tappat kontakten med visar sig vara de man borde jobbat hårdare på att behålla och andra som man har lagt tonvis med energi på var visst inte värda smutsen under mina tånaglar!

Jag känner mig i alla fall nöjd och glad med hur livet ser ut just nu, där jag har kunnat komma till insikt och strukit personer som inte är värda min tid! Stor kram till alla er som inte är dessa personer ;) (ojojoj, en smiley, i MIN blogg..)

OK, nu till nånting heeeeeelt annat! TITTA VAD VI KÖRDE FÖRBI I SÖNDAGS!!

LAMMLAMMLAMMLAMMLAMM
såjävlagulligtpunktcom
och det här är typ bara nån minut hemmifrån!

OCH TA OCH KOLLA HÄÄÄÄR DÅ VAD JAG BAKADE FÖRRA HELGEN!!

Jordgubbsmacarons. fast utan karamellfärg. och utan mandel. och utan att göra dom sådär äckliga i kartongsmak som de oftast är. goda liksom!

Nu har jag massor av annat jag måste få gjort!

PUSSHEJSLUTASTÖRAMIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0