När det bara inte vill sig!

Asså vafan! Sitter och pluggar inför tenat (hmmm tenat? låter som det har med urinläckage att göra.) tenta imorgonbitti och har nog ALDRIG haft så låg plugg-moral som jag har just nu.. Lite tror jag det beror på att jag häromdagen insåg att anledningen till att jag måste göra om tentan är på grund av 2 slarvfel. Jag hade skrivit rätt svar på mitt kladdpapper, men inte på det jag lämade in. Vem görs så? En av de frågorna lämnade jag dessutom blank. Skrev alltså ingenting. Jag är på riktigt dum i huvet, de 2 frågorna var värda 8 poäng, jag var 4 ifrån att klara mig. Jag funkar inte som en normal människa när jag skriver salstenta, och det är den enda examinationsformen kursansvariga på Kriminologi B verkar digga. 4 stycken denna termin. Helt stört.

Random bild från i somras. Med bästaste Lotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0