Kul grej med hormonrand

Jag piercade mig själv i naveln när jag var 13, och förutom att hålet är lite kortare än vad det hade varit om jag gjort det hos nån som kan så har den aldrig sett nå konstig ut, jag skötte den jättenoga och den läkte jättebra! Nu har jag ju inte haft nånting i där på ett gäng år (har ju plockat ut alla mina piercingar utom tungan)...

I alla fall till saken då. Nu har jag ju fått en sån där charmig hormonrand mitt på magen samt att naveln har plattats ut och är ingen grop längre, vilket ju då har resulterat i att hela percinghålet syns och jag numer dessutom har en mittlinje som visar hur sinnessjukt snett det är! Haha

Så tänk på de bruuudar, så snygga kommer era navlar se ut i v 40!!

(ni som undrat över min tatuering på magen kan jag informera att det inte är nån fara! Bild här nedan! :))

Bokstäverna ser förvisso lite större ut på mitten och det är dom lite också, men främst är det ju för att de är "närmre kameran" om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0