Album!

Fick hem paket idag! Jag ÄLSKAR att få paket! Förvisso var det till smackelibånk, me det är ju typ tll mig liksom, för hon fattar ju liksom inte det!

Det var från go boken och innehöll detta

Har fått ett paket av dom tidigare, dom grejerna ligger i våran "gratislåda" i smackes byrå

Där fanns den här med som vi har börjat fylla i lite smått:



Och nu har jag kommit underfunn med vad härligt det är med fotoalbum tack vara det!

Fredrik fyllde ju 30 här den 11e och vi hade 30årsfest den 12e
och till det hade jag förberett en minnes-/gästbok som alla fyllde i under kvällen
Några smakprov:




Brevid varje persons hälsning har jag lämnat en blanksida och så finns det massa plats i slutet av albumet också och igår skickade jag in nästan 190 bilder från kvällen för framkallning!
Jag har seriöst inte framkallat en enda bild sen jag började med digitalkamera, men det har ju också resulterat i att, tillsammans med diverse kraschade datorer, så har tonvis med bilder försvunnit, och visst.. man lägger upp lite på facebook och tidigare hade jag väl andra forum där det fanns bilder och så, men man tittar ju ALDRIG på dom!

Så nu har jag bestämt att jag ska börja göra årsalbum! Där jag faktiskt ska ta lite favoritbilder från varje månad och framkalla och sätta in i snygga album!

Sjäv är jag ju pysselgalen, älskar att ha små projekt och sitta och sy och pyssla och fixa och dona, men det vet ni ju! (därför bloggen har en egen kategori för just sånt..) men för er som gillar idén med album men inte gillar/ eller inte har tiden att göra snygga album så kan jag starkt rekomendera min vän Ronja som gör personliga handgjorda scrapbooks på beställning!
Kan ni kolla in HÄR!

Försökte ta en bild på mitt bruna nylle där jag inte såg helt förjävligt trött och hängig ut på ögonen (har inte sovit middag idag).. gick sådär. men vafan. jag bjuder!

Man kan iaf se liiite att solen har gjort sitt. Är brunare på verklighet. såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad goo du är!! Bra att du börjar med album. Min hårddisk krashade ju och jag hade gått under jorden om jag inte hade mina album! Då kan vi kanske albumpyssla ihop ibland :D

2012-05-30 @ 14:59:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0