Lite allt möjligt!

Har varit i stan och lunchat med Fredrik. Och lämnat tillbaka e födesedagspresent jag köpte lite väl förhastat igår till min syster Vilma, och köpt en ny som känns mycket bättre. (kan ju givetvis inte visa bild, säger ju lite sig själv)


I helgen åker jag och Fredrik till stockholm och ska få med oss en byrå hem, och har för plan att lyckas med detta utan att behöva hyra flak eller större bil eller likande, så nu har jag duktigt gått in på hemsidan och kollat måtten på byrån och dessuotm gått ner och måttat i bilen för att se om den borde få plats. Och jag tycker det verkar lugnt, och jag tror att jag har liksom "tänkt på allt" MEN se så är jag ju hon som ALLTID missar nån väsentlig del som är helt självklar (typ som att kolla om måttet avser vatten eller havregryn). Men nu får det gå helt enkelt, för nu har jag ringt till pappa och bett honom ta hem den till sig så att vi kan få med den därifrån.


Ikväll blir det till att ta det jävligt lugnt och bara mysa, mat finns redan klart och vi ska kolla på dexter, måste till ica först bara och hämta ut mina böcker som ÄNTLIGEN kommit och då ska jag nog passa på att köpa massa choklad, eller frukt... har varit sugen på båda i flera dagar!


Igår var det ju final i Sveriges Mästrkock. Sigrid vann. Trist tycker jag. Känns som att hon har blivit favoriserad hela tiden, undrar om hon verkligen har gjrt sig så jävla förtjänt.. Vet inte riktigt vem jag ville skulle vinna, men inte hon i alla fall.


Det absolut bästa den här veckan har i alla fall varit att jag har sluppit titta på Big Brother. Seriöst, fan vad dåligt det är, lyssna på massa gnäll i timma om dan, sex dagar i veckan. För har det inte mest bara varit en så jävla gnällig säsong?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0