God morgon fredag.

I dag gick jag upp klockan nio. Klockan 9.20 ungefär var jag uttråkad. Snuskfint väder är det i alla fall, så jag kommer INTE stanna hemma länge till.

Tänkte lite på det här med Big Brother. Asså, vad tycker ni egentligen? Jag hatar ju egentligen BB och skulle inte ha tittat om det inte vore för Hanna. Jag hoppas verkligen att Jessika åker. Hannah W är jobbig och dum i huvet och allt, visst. Men den där Jessika är ju bara vidrig och har inte ens något underhållningsvärde. Jag vill seriöst byta kanal varje gång hon öppnar munnen. Och så det där vidriga överlägsna leendet hon gör när någon annan egentligen har rätt... OM hon får stanna så hoppas jag bara på att hon blir så totalt nedbruten att hon aldrig blir densamma igen. För att bespara världen på en vidrig människa..

Men nog om allt sånt negg nu! Jag är på skitbra humör och ska gå och fixa till mig lite och tidsnog bege mig in till byn (det heter så här ute) så får vi se sen vad resten av dagen bjuder på! Kvälen kommer i alla fall med största sanorlikhet spenderas med Sandra och Ronja!





Jag har svårt att tänka mig att hon skulle vara nminerad nästa gång, för hon är inte dum och hon syns mycket mer nu. Men ska bli spännande att se. SÅ GLAD i alla fall för att Jessica INTE fick immunitet!!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag stör mig också sjukt mycket på den där Jessica. Hur svårt ska det vara att hålla käft lixom?!

2012-03-02 @ 10:48:52
URL: http://thelinadiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0