Dagens... BlingBling

Sitter och väntar på att Fredriks hockeymatch ska ta slut så att jag äntligen kan se sveriges mästerkock-finalen!
Sålänge kan jag ju visa min smyckes-mix jag körde idag!


Förlovningsring+plastig ring från H&M+pappas gamla klocka

Dubbelring jag fick gratis från a touch of evil+min gammelmosters gamla förlovningsring som tumring

Klockhalsband från loppis i Hallsberg + förstoringsglas-halsband från H&M + väska från Monki

Döskalle från min styvmamma tror jag + pärlörhänge som är hittat i nån gammal låda

å en liten sten i andra

Egentligen heter det ju att man inte ska blanda guld och silver, men det tycker inte jag och om man dessutom leker lite med kontraster så får det dessutom effekt och blir lite roligare, varje detalj talar för sigsjälv liksom.

Aja, skitointressant tycker ni kanske, sånt som är kul att piffa till med tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0