30+0, kalender-mage-kläder

Nu vare ett litet tag sen jag körde en sånhär!



Alltså på ett sätt känns det som att det är såååå långt kvar, men det är ju fan MINDRE än 70 dagar. Det låter ju inte ALLS mycket, och det sjukaste är att jag typ glömmer bort att jag är gravid ibland. Som härom dan när jag satt på bussen och kände en konstig känsla långt ner i magen och tänker "hm, nog mensvärk på g" eller?? kanske är den där 1,5 kg bebisen jag har i magen som rörde på sig? men traskar frammåt gör det ju i alla fall. Men det känns skönt för vi är typ klara med de flesta inköp (har fixat alla stora grejer i alla fall) så vi behöver inte känna stress över det och sen har jag fullt upp med skola och Fredrik fullt upp med jobb så tiden bara går, så snart kommer hon väl vara här! Oj.. helt galet. INTE fattat det än..

Hade ju Malin och Emil här i söndags med deras lilla Sigge på ca 2 månader (2 månader idag kanske det är till och med..) och fick lite redan urvuxna bebiskläder vilket vi ALLTID blir lika tacksamma för + att det ärnice att Sigge är kille så att det inte bara blir massa rosa. Jag gillar inte rosa.. fick massa bra bodys och så, men dom här grejerna var nog roligast :)



Klä ut bebis till djur. Lite får man leka, bebisar är väl lite av en leksak?
OCH KOLLA FJANTIGT LILLA STRUMPAN!!
MED KROCKODIIIIIIIL

Oooooooch så lite magbilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0