Man är lagom gravid..

..när man tycker att det är rätt gött med armstöden på handikapptoan..

NU har jag fan sommarlov asså! Ja, eller föräldraledighet och sånt därnt eller vad man nu vill kalla det.. LEDIG är jag i alla fall, kom precis hem och ska med gott samvete lata mig lite, äta lite knäckemackor och glo på ett Desperate housewives avsnitt (NEJ jag har inte sett sista än, så spoila inte!! Har typ halva sista säsongen kvar) och sen när Freddan slutar jobbet ska vi dra och tröstshoppa lite (han är arg på jobbix) fast jag vill typ inte shoppa nåt, för jag är bara tjock och överdrivet gravid och har bara längta-till-att-bli-smal i huvet! Fast nya träningsbrallor och ett par gympisskor att ut och promma i när bebis ploppat ut vill jag ju ha förvisso.. Får se helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Sandra - Villa Mörlin

Ah men då får jag lov att gratulera till ditt sommarlov och sista tentan som e klar. Bra jobbat!

Hoppas vi ses i sommar!

2012-06-01 @ 13:02:22
URL: http://villamorlin.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahahaha vilken skön insikt xD

2012-06-02 @ 08:24:38
URL: http://marytheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0