2 dagar kvar och RASTLÖS!

Asså det spelar ingen roll att jag knappt sovit, att jag har ont i ryggen, flåsar som en tjockis och mår illa och har halsbränna. När man pluggar hemmifrån nästan varje dag i veckan ÄR MAN SJUKT SUGEN PÅ ATT KOMMA HEMMIFRÅN PÅ HELGEN, bor man dock med någon som är iväg hemmifrån varje jävla dag i veckan så vill den personen bara ligga hemma och "ta det lugnt" hela jävla dagarna, vilken ger mig ÄNNU MER TA-MIG-UT-HÄRIFRÅN-PANIK!! Det gör ju inte saken bättre att vi för tillfället bestämt att vi ska vara lite "ekonomiska" (läs snåla) efter som vi när som helst (2 dagar kvar till BF) kommer få en lite bebis och säkert kommer komma på förtiälva saker vi glömt att köpa och so on and so on.. Så nu tänker jag hånga ut han som är skyldig till att jag har tråkigt på bild.

Här är han:





HÖHÖHÖHÖHÖhöhöhöhöhöhöhhöhöhö
heeeeheeeeheeeehhhhhh
BUSIG_TJÄJ_MED_ONDA_UPPSÅT85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0