Igårkväll

Gjorde ett litet tappert försök att hotta till mig lite inför karln min

2 rätt så stora favoriter i smyckelådan:

Birdie-birdies!

Sen åt vi GRYMT goda burgare på pitchers, men vi var så hungriga när vi fick in dom så dom hann inte vara med på bild.. oops..

Nån jävligt snygg kille kom dock med på bilden, så det får väga upp lite!

Sen var vi ju på bio och såg den där "Darkest Hour".. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, den var väl lite spännande emellanåt, glömde däremot typ bort att det var 3d för att det känndes ite som att 3dn gjorde så mycket.. Inte top of the line kanske..

Smackelibånk levde i alla fall rövare under hela filmen, antagligen pga nån form av sockerchock av dom 3 colorna jag drack!

(Liten plutt i v 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0