21+2


Tiden tickar på, även om det känns som att det bara går sjukt långsamt. Vill ju egentligen bara bädda i ordning spjälsäng, handla 1000 kläder, baby-säkra varenda hörn och så kan hon komma nu!
Saaaaamtidigt som det känns lite skönt att det är ca 4 månader kvar att preppa liksom..

Fortfarande inte jätte tjock, även om jag tycker att jag redan är asfet, men det är ju för att jag är van med min vanliga kropp..

Bebisen väger i alla fall ca 360 gram och är ungefär 27 cm lång från hjässa till häl, den kan höra vad jag säger och den har välutvecklad känsel (så om man tycker lite på magen så rör den sig ofta till svar) emellanåt härjas det tusan inne i magen, sjukt konstiga grejer..

Det här är ju lite kul, här ser man ju hur stort det är inne i kroppen nu, och ni kommer säkert ihåg den här bilden jag la upp här om dagen:
image description
där blir det så tydligt att det är just där det finns något extra utöver det vanliga i magen.
Oj, lätt obegripligt, men ni fattar nog hur jag menar.

Jag har föresten flyttat kategorierna längst upp här på sidan
------------->
Eftersom att jag vet att jag bloggar om väldigt skilda saker och en del av er är här för att uppdatera er om bebis, andra om saker jag målar/syr osv och en del gillar mina "allmäntinlägg"
Nu är det i alla fall ganska smidigt att kika på det man är intresserad av.
Tycker det är jätteroligt med alla nya läsare som tillkommit!
Fridens Liljor Bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0