Tenta

Har varit och skrivt tenta nu på morgonen, sjukt kul. Gick sådär va..
Jag började ju ca 2 veckor senare eftersom jag var lite velig om jag skulle kunna gå klart terminen, eftersom jag är beräknad att föda barn 4 dagar efter sista tentan. Jag missade 1a halvan som var med prata-överdrivet-fort-men-i-alla-fall-på-svenska-Karins föreläsingar, där man i alla fall kanske skulle ha haft en chans att lära sig något. Och fick i stället bara medverka på andra halvans föreläsningar som var med en kines som föreläste på dålig engelska och dessutom mumlade och ångrade sig lite då och då. Men andra ord helt obegripligt.

På den har de bestämt sig för att sluta lägga ut föreläsningsbilderna på nätet. Tack Örebro Universitet.

Nu ska jag faktiskt vara duktig och städa lägenheten, för det behövs!

Kommentarer
Postat av: Fritty

Meh städa ordentligt i så fall!!!

2012-02-16 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0