Ingen hemlis lägre då...

Ja, så här är alltså fallet. Min lilla Hanna ska in ch göra bort sig i Big Brother-huset.

OMG till den cp-retucherade bilden som bara får henne att se konstig ut.

Men ja, ni får ju lova att rösta och sådär så att hon ite åker ut, för folk lär ju få pullinutten på henne och nominera henne hela tiden, för hon har en tendens att vara full och aldrig hålla käft och inte ge sig trots att hon jämt har fel (när det kommer till att diskutera med mig i alla fall)
Länk till intervjun
För min del får hon ju gärna se till att ta sig ut innan jag ska ha barn (sämst timing) men hon kan faktiskt med liten marginal hinna både vinna och va ute innan bebis kommer.

Nu blir det mer Dexter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0