26+0

Ja, då var det onsdag vilket betyder 2 viktiga saker. Jag går in i ny vecka, vecka 27 den här gången.. Det tickar på!
Och ikväll är det Sveriges Mästerkock på tv. Jag älskar Masterchef. Så det är liksom höjdpunkten på min vecka. det jag INTE gillar med onsdagar är att klockan 21 är det så långt det bara kan bli till nästa avsnitt av Sveriges Mästerkock.
Men åter till vecka 27. Här för 2 dagar sedan var vi nere på tvåsiffrigt antal dagar kvart till beräknad förlossning.

Och magen växer och Smackelibånk sparkar och härjar järnet.



Så så ligger det till på den fronten i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser så bra ut!

Hör av dig när du är i sthlm igen så kanske man kan ses? Vore så trevligt!

Kram på re

2012-03-01 @ 09:36:23
URL: http://villamorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0