23+2

Lyckades ju inte langa in nån bebis info i förrgår eftersom att internet inte fungerade.
Men nu när jag sitter och egentligen har ett arbete att skriva klart innan jag ska hem till mamma och syskonen så passar det ju alldeles utmärkt att sitta och göra precis allt annat!


Är ju alltså nu i v 24, och det är ju det en såndär milstolpe man vill passera.
Bebisens organ är då så pass utvecklade att den har möjlighet att överleva utanför mammas mage så från och med då räknas det alltså som en förlossning om den kommer ut och inte som ett missfall.

Men jag vill ju såklart att bebis ligger kvar där resterande 116 dagar och sen kommer ut frisk och kry och söt och hel (gärna ren, men det kommer väl antagligen inte hända hur mycket jag än hoppas)

Nä, nu måste jag faktiskt fortsätta, men updatear lite mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0