Så här ligger det till i alla fall..

Det var ju som sagt nånting jag inte har berättat.
Och det finns ju sina anledningar till det, till exempel att folk läser bloggen höhöhö

Nä, men jag har haft huvudet fullt och energinivå på noll ett tag nu och anlednigen till det är att det växer en liten människa i magen å mig! Jupp, jag och fredrik ska ha barn 1a juni! Och ja, det är jättekul, även om det inte känns så precis hela tiden när man mår jätte illa, inte har nån aptit, är jätte trött, totalt känslosam och känner sig som en dålig förälder redan nu för att man inte hoppar och studsar och gör en miljard saker med ett stort leénde på läpparna.
Dock ibland, blir man lite sugen på nåt att äta, men då är det klart nånting man ABSOLUT inte får äta, typ sushi eller en bit brieost, men det gör inget för aptiten går över på ca 2 minuter och sen mår man illa igen!

Ähmen lite så har det typ varit, och jag är skitglad såklart!
Men nu hoppas jag ju klart på lite mer engergi, men det SKA ju tydligen bli bättre efter v 14 och vi har gått 13+2 idag!

(Fan, nu blev jag sugen på sushi..)


Kommentarer
Postat av: Tina

Vi önskar er alla lycka!!!Och jag hippas att vi ses snart :) Sköt om er nu :D kram

2011-11-28 @ 15:14:30
Postat av: sandra

Hej Isabelle, det är din käre gamle vän Sandra Larsson som hitta hit!

Och jag måste säga grattis!! Vad roligt att läsa!

Hoppas allt är bra med dig, och att du trivs bra i Örebro!

Själv har jag hamnat ute på Färingsö av någon andledning, så det är nästan lika långt bort det med från stockholm ;)

KRAM till dig!!

2011-11-28 @ 15:18:25
Postat av: Elida

Nejmen, jättegrattis! Förstår att det måste kännas ganska omtumlande, men spännande såklart! Hoppas illamåendet blir bättre snart! Kram, Elida

2011-11-29 @ 15:46:25
URL: http://[email protected]
Postat av: NorrköpingJossan

Grattis till er båda!!!

Läser din blogg lite då o då, o nu har jag anat länge va som pågått men d e inte förens nu som jag verkligen fått d skriftligt! :D

Jag är jätte glad för er bådas skull! Ni passar så bra ihop! O ja tror verkligen ni kommer bli roliga föräldrar ;)

Hälsa Fredrik o ha d bäst! KRAM kattvakten :)

2011-12-08 @ 00:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0