Detta ÄR ett nytt inlägg

Nejmenhejsan alla så livlösa människor som av någon outgrundlig anledning går in på min gamla blogg dagligdags trots att jag uppdaterar typ en gång varannan månad hahah.

JOMENSÅATT eh
Var var jag?
flyttat till öret, jodå, det var sagt.
nytt jobb? nog sagt.
aja, whats kummin up:
Av anledningar som jag inte riktig vill avslöja, eller kanske fast jag vet inte vad jag vågar skriva här liksom..
Så kommer vi innom en framtid flytta ut på landet.
Ja, nu var det ju så att heroinet var en hopplös stockholmare som aldrig ville lämna storstaden, ens för semester, har hamnat på en annan bana i livet. Och av dom därna anledningarna som jag inte vill nämna fann det sig som så att vi satt helt plötsligt med en gård i våra ägor och bestämde oss för att följa ödets vägar och ta och flytta dit när tillfälle faller sig.
FÅR.
Tänkte jag mig.
Spara in på garnkostnader tänkte jag.
Aja, men nog om det för nu!
(googlade fram en bild med sökordet "farmer" för att få en liten passande bild att slänga upp, fick fram den här [?])

Ser lite mer ut som en pirat i mina ögon, men jag är ju inte från landsbyggden på något sätt så vad vet jag.

Nu står Freppy och stirrar på mig och vill att jag ska hjälpa till med maten.. så jag får välle fortsätta sen!

SÅ, nu har jag fått göra skitgörat. Man får alltid göra skitgörat när man ite kan nåt.


IMORGON, så åker vi till Rhodos. Jag och fredrik.
hit:

Mitt i stan och skit.

Och så hände ju sjukaste gjejen i morse.
Lill-bellas bästis här på gården kom och kom och knackade på med sin pappa och frågade om dom kunde leka, för att imorgon kunde dom inte, för då skulle hon till whait for it... rhodos...
MED SAMMA FLYG SOM OSS!
Kommer bli as awkward att behöva sitta och smalltalka med grannfamiljen på flygplatsen när jag och Freddan dessutom ska på barnfrisemester och festa liksom..

Vi ska ju iaf på en såndär barnfamiljsemester i augusti, till cypern, med bamseklubb och allt

Han på resebyrån beskrev det tillomed som en "riktig svennesemester"
Så jag och fredrik åkte till myrorna och inhandlade hawaii-shortor.
Så att vi ska passa in.

Däremellan blir det även:

(lite oroväckande att jag inte hittade en bild med solsken.. Regnar det jämt i Danmark?)

Kommentarer
Postat av: Miranda

UPPDATERA!!! DU HAR ETT ANSVAR SOM BLOGGARE!!!!

2011-08-17 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0