Solarium

jaaaa, så jävla töntigt jag vet, men fan va trött jag är på att se ut som en spöke, och lets face it. spraytan =

Tro jag passar på att ta den risken liksom, och vafan, lite hudcancer har ju ingen dött av.

Imorgon åker jag till stockholm och ska jobba på en jävla skit mässa med skit folk jag inte känner och ska dela ut mina jävlka skitbrickor och så ska jag vara skit arg.

Föresten har jag slutat bita på mina naglar. så dom är skitsnygga. Förutom min cpnagel då såklart, den ser ju alltid ut som ett helvete. Jag har ialla fall köpt en skittung ring och ett apfett halsband som jag hoppas trillar ner i papas brevlåda i veckan. kan visa dom då, inte nu. och jag tänker inte säga vart jag har köpt dom heller och dessutom är det typ ingen ide att försöka härma mig för det finns inte så många exemplar av varje så du kan ju bara strunta i att fråga.

Nu ska vi snart inviga alla hjärtans dag- pysslet vi ägnade oss åt igårkväll; byta plats på duschen och tvättmaskinen. sååå in other words ska jag gå och vara naken med min pojkvän nu, iaf ni inte fattade vad jag fiskade efter. Men jag kan vara ännu tydligare också; jag har pojkvän, jag får ligga NÄR JAG VILL!

fridens liljor, bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0