Julkatten!

Spana in Zeldas nya favoritplats

Julkissekattenplutten gulligulligulli
(vet inte hur ok det är att va cool, och lägga upp gulliga djurbilder)
Aja, här kommer en bild på en julgranskula i stället, spana mitt bling-bling filter jag har till kameran!
(fast jag är kanske inte så bra på att använda den än MENIALLAFALLLIKSOM!!)



JAG HAR FÖRÖVRIGT FÅTT MASSA SNÄLLA OCH SÖTA KOMMENTARER OM MINA PINGVINTAVLOR!!
Värmer jättemycket! Framförallt eftersom jag inte målat (eller knappt ritat) på flera år, känns awesome att komma igång med det!
SÅ TACK SÅ MYCKET!
(här är förövrigt "färdiga" resultatet av senaste tavlan(måste fixa liite på näbben när svarta färgen helt har torkat)

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow! Nu har jag inte läst din blogg så det kanske står längre ner men har du funderat på att sälja??

2011-12-19 @ 21:47:04
URL: http://www.mallihn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0