Dagens... skitbloggare

Katrin Zytomierska. Jag har nämnt det förr asså. Gillar INTE Katrin alltså. Och nänu e hon inte ok.




Det är nu det här jag pratar om som jag läst på hotgossips.se (för att NEJ jag tänker inte ge henne flera läsare genom att länka till hennes ointressanta skitblogg). Lilla Katrin är ju bevisligen helt desperat nu, gissar på att hon minskar i läsarantal dag för dag, dessutom tror jag hon lever i en ständig stress över att pola med Bingo Rimer.

Katrin försöker alltid låssas att hon har nåt form av självförtroende upp till skyarna, vilket jag inte förstår var hon fått ifrån, och därför tror att SÅ mycket av det är en total fasad. Ma kunde även läsa idag på gossips ett gammalt inlägg Katrin skrivit om att Bingo inte skulle "våga" vara otrogen mot henne.
Varför skulle han inte våga det?
Om hon nu tycker att det är ok.
Är det ok nu plötsligt för att Paow plötsligt hängt ut att nån (som alla tror är Bingo) är otrogen med jämna mellanrum, eller har det kanske kommit fram på annat sätt?
Och så vågar hon väl inte skilja sig och visa sig svag, utan då är det lättare att utåt såga att hon är ok med det..

Nä, lilla Katrin. Dig har jag ingen respekt för what so ever.


Fortsätter väl promota Rage Stores Julkalender lite då
Kolla HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0