God morgon 24 augusti

amen jomen visst och tjena.
Det är ju som så att jag faktiskt är lite mer av en morgon människa. Jo, så är det.
MEN, jag jobbar ju liksom 12:45 till 21 typ varje dag och värnar ju lite om min sovmorgon för att orka sitta och tjöööta med idioter eeeheheh i telefon hela kvällen.

Det jag däremot får lyssna på mellan ca 7 och halv 8 är
"..Amen ok, och tjocka visaren är på 8 och smala visaren är på två, hur mycket är klockan då.."
och så blir det kalasfel hela tiden, för så blir det när man inte kan klockan, så den här konversationen varar seriöst i en halvtimma.
Och seriöst, hon är ju på väg TILL skolan (som börjar 8:10 så fattar ni ursprunget till konversationen också)
kan hon inte bara lära sig sånt där?

nu sitter jag är, alone at last, och är cirka såhär pigg och glad:

(ögonen blir verkligen KNASBLÅ när jag är trött eller ledsen. Inte för att jag nånsin blir ledsen, sånt är ju för töntar, men ja, ni fattar liksom)

(och ja, jag dricker ca 2-3 så stora kaffe på förmiddagen och mår piss sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0