100311-NU JÄVLAR

OK! Nu har jag offisiellt tröttnat. Nu kan jag inte avslöja för mycket, då personen i fråga läser bloggen (ibland). Att flytta ihop gång nummer 2 är tydligen inte så jävla lätt som man kan tro, eller man kan i alla fall tydligen ha JÄVLIGT skilda uppfattningar om vad det innebär. Medans EN person ser det som ett rätt stort steg framåt i förhållandet, så ser EN ANNAN det som en anledning att slacka ner TOTALT på att anstränga sig i förhållandet.

Tänker inte nämna vem som är vem, men det går kanske att gissa sig till?

MEN OK! Är det så han vill ha det. Då är det så det ska bli! Om han vill ha det falsk och påklistrat så är det så han ska få ha det! Och om han är så trött på att jag inte gillar hans "över-driva-och-krångla-till-det-tills-det-tog-15-timmar-och-för-strakt-mat" så ska han slippa laga mat tillsammans, slippa ha gemensam matbudget, slippa äta ihop. Då kanske jag tänker strunta i att äta all together! Ska vi se om han blir nöjd!

Nu är det Payback Deluxe. Kill them with kindness, som en vis person en gång lärde mig.

Fridens Liljor Bitches!


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Klart man inte ska sluta anstränga sig bara för att man flyttat ihop!

2010-03-11 @ 12:30:52
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: emmie

Frågestund på bloggen http://emmiieandersson.blogg.se ! fråga vad ni vill.. svarar ärligt på ALLT ! :D



btw. nice blogg hörru :)

2010-03-11 @ 12:51:08
URL: http://emmiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0