100301-Mars/Comhem

DET ÄR MARS NU!!
Januari börjar året, februari kommer näst, MARS-april har knopp i håret...
KNOPP i håret!!!
ICKE SNÖSTORM!!
Jag går inte med på det här längre.. Jag orkar inte. Jag är så trött på vädret att jag är trött på att höra mig själv klaga på att jag är trött på vädret. Jag är trött på att sl inte fungerar som det ska, men mest är jag trött på att höra folk gnälla om att sl inte fungerar som det ska! Varje år höra kommentaren;
"Asså"(för det börjar med "asså")"Jag fattar inte hur sl bara kan sluta fungera för att det kommer lite snö, HALLA(!), vi bor liksom i Sverige, det är som att sl blir helt förvånade över att det kommer snö!"
Hur kan man bli förvånad över att sl inte funkar varje år undrar jag?????
Ett icke-fungerande sl om vintern är väl MER självklart än snö?

Kommer det någonsin ta slut?
Hur mycket snö kan himlen producera?




COMHEM-
är jag ockå arg på.
Trodde det gick jätte bra när jag ringde kundtjänst i morse, fick hjälp med en bortkommen faktura och så skulle hon fixa så att mina tv-kanaler jag har beställt skulle funka, gullig hjälpsam tjej!
...Sen kom jag till internet-support...
MAKEN TILL STÖRRE FEJJOR FÅR MAN JU LETA EFTER!
"Alltså vi kan ju inte garantera att du kommer upp i hastighet med trådlöööööst"
(Med någon tystlåten, seg och släping röst)
MEN SNÄLLA DUM-I-HUVET-DU!!!
Nu var det ju så att jag hade lägsta hastigheten (Small) och uppgraderade till Medium, och i och med det började internet fungera sämre än innan!

Tillslut sa jag att jag inte begrep ett ord av vad han sa och att min sambo får kontakta istället, bara för att inte kasta telefonen i väggen i hopp om att han skulle bli svårt skadad för livet.

Telefonen är nu skylldig mig en middag. Som tack.



FÖRUTOM DET-
Så flyttstädade vi i över 9 timmar igår. Jag hoppas att det duger, och att jag kan få lämna det bakom mig nu.
Jag har skrubbat så att varenda nagel har gått av, och händerna är torra som fnöske.

Vi får se.



Lite tentaplugg idag, sen saknar jag nog Hanna lite.

Kommentarer
Postat av: dana♥

Haha aa dom var det =)

2010-03-01 @ 10:14:05
URL: http://mylifeasdana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0