Nä, jag kanske inte...

...beter mig efter min ålder.
...städar undan efter mig jämt, trots att jag är pedant när det kommer till andras städning.
...läser Dn, utan bara prenumererar på den för att det är smart-poäng.
...tänkte mig för när jag gjorde en "trampstamp" med en bandlogga.
...heller tänkte mig så noga för när jag lät polaren tatuera över den ovannämda med en kryss och texten "nej tack" med sin hemma byggda tatueringsmaskin på fyllan.
...skriver de mest intressanta blogginläggen varje dag.
...pluggar fast jag borde jämt, utan kollar på tv-program som är så dåliga att jag får ont i huvudet istället.
...talar helt sannig när jag säger att "Jag försöker att inte ha för höga förhoppningar" ang. intagningen till hösten, för OM jag har, jag kommer bli helt förstörd om det inte går vägen.
...alltid är så nyttig utan röker fyra ciggaretter och äter ett paket kakor till middag.
...tänkte mig för när jag piercade armen för andra gången, trots att de första inte läkte på nästan ett år.
...kan laga mat, utan bränner mina snabbmackaroner i kastrullen fast jag är vuxen nu.
...menar vad jag säger att "pengar löser sig alltid" utan har sådan extremångest över att jag inte vet exakt vad jag kommer ha för inkomst i mars nästa år.
...alltid tycker att man måste va på humör för att ligga, utan kan bjuda lite på sig själv.
...skulle ge bort mina pengar till välgörenhet om jag vann 100 miljoner på lotto, kanske inte ens lite.. Vad vet jag?
...alltid vet vad jag pratar om i en disskusion, men ger mig fan på att vina ändå.
...är stolt över att vara 183 cm lång, helt av mig själv, alla gånger.
...har någon vidare förståelse till att alla ska ha rätt till sina åsikter, inte när dom har fel.
...är så smart som jag alltid trott, men skyllt betyg på att jag var skoltrött "Jag kan ju, om jag bara hade gjort alla proven"
...är så bra på att banta, som man skulle kunna tycka att jag är.
...vet riktigt vad "flash" eller "html" är, men hoppas att det ska lösa sig ändå, efter som jag ska ha en hemsida gjord i flash klar om drygt 4 veckor.
...alltid tvättar håret när jag borde, utan försöker "dölja" flottiga hårrötter på flera olika innovativa sätt.
...alltid är så trevlig och tillmötesgående utan en gnutta nikotin i mig.
...alltid är så trevlig och tillmötesgående utan mat i magen.
...alltid är så trevlig och tillmötesgående när någon föreslår "mysig hemma kväll" när jag tänker "röja järnet utekväll som om jag vore 18 jordsnurr"
...alltid är så trevlig och tillmötesgående på mornarna trots att jag evisas med att vara "morgonmänniska" och vill gärna gå upp vid 6, oavsett om jag orkar eller inte.
...alltid är så trevlig och tillmötesgående, punkt.

MEN, jag...
ge mig en stund, ska fundera. Eller kom med förslag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0