7 juni 2010

Läng dag idag. Tränade i morse, armar och axlar. Jobbit, fast det har blivit lättare, men har alltid varit sjukt klen i armarna, och axlar? Vem använder axelmuskler? Jaja, onsdag blire ben och mage roligare!

Sen var det första dagen på Södertörn och "webbdesign med multimedia", kul. Eller ja.. nja, kursen kommer nog bli kul, första 2 timmarna på föreläsningen var sånt extrem waste of time.. Vi fick kolla på medans föreläsaren gick in på sjuttonbilljonerfemtitre interaktiva webbsidor och visade ALLA menyval i detalj på en bra och en dålig cd-rom från 1996. Vad det viktiga var i informationen vet jag inte helt hundra. I vilket fall som helst påstod han att det skulle komma MASSA bra och viktig iformation sista timmen. Alltså när jag var tvungen att gå.

Sen har jag passat mina underbara små monster till småsyskon!

Beat, men dags att analysera hemsidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0