6 juni 2010

Fick nyss reda på att det är Sveriges nationaldag idag. Big who cares.

Isabella har precis beställt skor. Alldeles för höga, precis som alla mina andra fantastiska skor som jag har mer som prydnader än, just, skor. Inte det att jag inte kan gå i dom. För det är jag skitbra på, det är mest det att jag slår i huvet allt förofta och vissa misstar mig för en transvestit då jag blir bårtåt 2 meter lång. Men det gör inget. Dom här SKA jag använda. Jag lovar.

Hur reparerar man hår i 7 dimensioner? Man kan ju inte bara random säga saker i reklamer utan ätt förklara sig. Vilka 7 dimensioner? Har hår 7 dimensioner? eller är det schampoot som har 7 dimensioer? Nä, fan vad lack jag blev nu. Jävla skit schampoo som jag inte tänker säga namnet på för att jag vill inte göra gratis reklam plus att reklamen är slut och jag kan inte stava till det.


Nya tillskottet till samligen

Kommentarer
Postat av: a.l.

snygg sko =)

2010-07-10 @ 11:36:31
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0