3 Juni 2010

Så jävla skitkonstigt. Jag har inget att göra. Jag har gått upp ur sängen, suttit framför trynboken en stund plockat fram knäckemacka med kaviar och glas o'boy som jag tänkte mig att jag skulle vräka i mig framför tvn (According to Jim. Ja. Jag vet. Låt mig vara. Släpp det bara)

Anledningen är ju att skolan slutade igår. Och efter som min kära familj blir så stolta när jag faktiskt fullbordar någonting så hade vi student-grillning hemma hos pappa, present fick jag till och med. Gym-handskar, no more handvalkar.

Södertörn är sega med att bekräfta min regestrering. Så inga pengar än. Men det fixar mamma. Så det blir en sväng till socialstyrelsen sen.

I eftermiddag blir det fira-sluta-skolan-picnick med Ebba och Sabina.

"Sheer cover, it feels like our not wearing make up at all."
Hur fan bär du din make-up?

Ni har väl inte missat världens roligaste komiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0