TV reklam

Vad är grejen med alla tv-reklamer? Missförstå mig inte, jag gillar reklam och tycker det finns många bra/funktionella reklamer på tv, det finns även de som inte är någotvidare bra, men man fattar ändå tanken. Men sen finns ju alla dessa katastrofreklamer!

Nu tänker ni: "AH! Typ vanish-reklamerna!" MEN ICKE! Vanish-reklamerna är lågbudjet, men som har fokuserat på flertalet smarta maknadsföringsknep, vi minns dom ju alla, eller hur?

Jag tänker på, hmmm, bland annat nya Nintendo DS reklamen... What's the deal med att göra typ den fulaste reklamen jag någonsin sett?? Amenvisst den visar ju att nya DS XL har större skärm och så, vilket är poängen, men whats with the asfula kapa-av-hela-toppen-på-den-stora-i-bild när det är spltscreen? Tänker dom att jag ska tycka att den ska se så stor ut att den inte får plats i rutan eller? Jag tycker bara att det ser ut som dom har anlitat jordens stämsta fotograf...

Är så nöjd och glad så över mitt gamla DS som int har en skitful reklam på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0