100122-Ointresse

Jag nämde hur ointresserad jag är av Katrin Zytomierska.
Var faktiskt nu, för 5 sekunder sedan, inne på hennes blogg för första gången. Det var sjukt ointressant. Tjock är hon också.

En annan blogg jag är jätteointresserad av är Blondinbella. Folk kan tro att jag, med tanke på mitt bloggnamn, har lite mer koll på henne än vad jag har. Jag har nämligen till denna dag fortfarande aldrig besökt hennes blogg. Lika så med exempevis bröderna Schulman. Eller är det bara en som bloggar? Alex har ju numer vad jag förstått en skittrist blogg om sitt skittrista barn. Som folk av någon anledning läser.. Vem kan vara intresserad av vad någon ANNANS bebis gör hela dagarna? För att, lets face it, bebisar gör inte speciellt intressanta saker om dagarna. Typ ligger i en vagn och sover medan Pappa Schulman blir nekad att komma in på ett café (eller om det var en resturang) med ungen.. Så SJUKT ointressant!

Kenza läser jag ibland, japp det ka jag erkänna, tycker att hon också är relativt ointressant, men lever trots allt ett ganska så mysigt liv som har lite bättre förutsättningar än vi vanliga dödliga så där som jag mycket hellre skulle ha det. Sen så tycker jag att det kan vara rätt roligt att läsa Kissies läsares komentarer. För det ÄR faktisk from time to time sjukt kul, så jävla dumma i huvudet.

Jaja. N ska jag göra något annat ointressant, som att tillexempel läsa mina vänners korkade statusuppdateringar på facebook, (exempel: "Fredag!" No fucking shit??) Och förlåt mig mina kära vänner som tagit jätteklivet in i vuxenvärlden, men blöjbyten kommer aldrig vara intressant... I alla fall inte på någon annans unge!

Men som sagt; Idag är det ju fredag, som ett parstycken har informerat om, så det blir väl lite partey. Kanske en spelning, kanske en klubb. Återstår nu att se.

Horar av mig lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0