100121

Bara 2 veckor kvar av paradise hotel nu. vet ju vem som vinner, men kul ändå. fast jag önskar att jag inte visste. jag är inte på humör för stora bokstäver idag.

Erika är ju min nya favorit. helt klart. Sjukt snygg, skönt dryg... Helt klart favoriten, men det går ju inte att heja på någon efter som man vet vem som vinner.. Och vem som kommer tvåa.

Jag tyckte jag såg Stefan btw jobba i en butik i gallerian.. minns inte riktigt vilken det var då det tog mig en stund att komma på varför jag kände igen honom. Kan det ha varit så? Någon som vet vart han jobbar? Jag har hört att han har jobbat som strippa, inte alls brandman. Strippar nog bara i brandmansuniform. Men vad vet jag.

Jaaaag hejar på dig i alla fall. Fasten du inte vinner.

Och jävla katrin sch.. när förlåt.. zytomeriskusmeskaluskapluska, eller hur hon nu vill ha det (Nä, jag är inte rasist mot utländska efternamn, har ett själv, jag bryr mig bara så lite om katrin så att jag inte äns skulle palla lägga ner energi på att lära mig stava hennes namn om det så vore andersson!)

Ialla fall jävla hon och gå ut i radio och säga vem som vinner!! Nu har ju jag förvisso vetat om det långt innan dess, men så jävla fittigt att som publik person slänga ur sig sånt. Hon borde i alla fall ha skrikit SPOILER ALERT!! innan. Men, det var väl kanske ingen som lynssnade i alla fall..

 

Det är ju i alla fall (fan vad jag har sagt "i alla fall" i det här inlägget känns det som) Nästa vecka, och sen veckan efter det är det final. Helt sjukt. Synd att frdrik åkte ut. Han va snygg. Pontus är ju bara skitjobbig.

 

Jag tänkte förövrigt live-blogga under hela finalen, men mer om det när det är dags!

 

Fan, jag vill verkligen att någon ska vilja flytta in i min lägenhet till 1a februari, men efter som jag inte hört något än så måste jag väl ha dubbla lägenheter .. Lagom kul med dubbla hyror dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0