100117-Nu jävlar

Nu händer det grejer.
Igår beställde vi tapeter. Jag har valt en till sovrummet och en til köket som är sjukt snygga + att jag tvingat Dennis gå med på att ha hallväggarna gråa. "Vi gör så här nu, och så kan du få välja vardagsrumstapeten." Och om han gjorde. Jag visste bara inte att jag var på väg att flytta ihop med Agda, röker gula blend, 68 år.

När vi sitter där och ska skriva upp alla nummer på tapeterna och vilket rum de ska in i, så ändrar vi oss. Dennis inser hur mycket jag hatar tapeten han har valt och vill då inte ha den (thank god)

Vi sitter och bläddrar och är oöverens och kommer ingen vart. Tills det bara släpper. Vi kommer överens om en tapet till vardagsrummet och en till arbetsrummet som går snyggt ihop med hallen. Klart. På måndag drar det igång! Vi ska dit och se lite vad vi själva kan göra, tapeter blir nästa vecka. Och sen är det dags att bo!

Ska fota lite nu "innan" så ska ni få se hur fint det kommer bli!

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0