100105-Virus

Datorn (alltså stora laptopen, inte denna) stängdes mystiskt av vid flera tillfällen igår. "Ojdå, jaja.." Tänker Bella. Ingen fara med det inte.

 

Nu sa jag det till Denn som blev lite suspicious.. "TROJANER" Utbrister han. Jahaja, som dom där i den där filmen med Brad Pitt?? Tydligen inte, utan något virus som vill sabba hela min dator och tydligen bara växer och vill ta sig in bakvägar och vad allt han babblar om..

 

Denn klagar alltid på att jag ber honom göra allt på datorn åt mig. "Let me google it for you" har jag hört många gånger. Så Denn, in your face. Så här går det när jag ska försöka göra saker själv. Nöjd nu. Jag fungerar så att jag trycker "fortsätt" "tillåt" "installera" "ok" om det alternativet finns. Annars funkar det ju inte. Och då blir såhär. Så indirekt kan vi ju säga att allt är hans fel, right?

Tänk att detta hade jag nästan glömt:

http://www.youtube.com/watch?v=tLmzTW2zHs8
http://www.youtube.com/watch?v=jpQvroey4gE&feature=related

Oooooh, vad rädda vi blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0