100223-Bra dag!

Hade fan en riktigt bra dag igår! Gick upp tidigt och skrev några rader på inlämningsuppgiften. Det blev ljust ute och JAG SER HIMMEL(!) OCH SOL(!) vilket man knappt gjort på hela vintern!

Har nästan inga rena kläder, så jag riktigt bara kastade på mig nånting, en klänning och en kofta. "Äh, trist, slänger på en väst med" blev skitskojsigt!

Föreläsning om italienska varuhus i ca 2 timmar, och sen hade jag turen att jag inte ens var ensam om att inte vara klar med uppgiften, så jag fick sällskap av Sabina och så fick jag hjälp med att skriva ut och allt. Rätt ok tror jag att den blev dessutom. Sa Dennis i alla fall.

Totalkaos i tunnelbanan sen. Gröna linjen gick bara mellan Gullmarsplan och Thorildsplan och röda linjen gick bara till liljeholmen. Men jag tar mig

Jag får fortsätta det här inlägget sen. Nu har Dennis gjort mig så jävla förbannad att jag inte kan skriva om nån jävla bra dag. Jävla aroganta fitta till idiot.

Kommentarer
Postat av: kenta

tycker du kan byta pojkvän om han e så dålig

2010-02-26 @ 13:52:13
Postat av: Bella

Aldrig att jag byter ut Dennis! Han är bäst bäst bäst! Mitt hjärtas motivation att slå varje dag!

2010-02-26 @ 16:34:04
URL: http://heroinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0