NÄMEN HÄJJE!

Jaaa, uppdateringar blir det inte många asså. Jag har fått nytt jobb och reser runt i sverige som säljare. Jag har precis varit på storsjöyran i östersund och jobbat i samband med det. (Hann till och med se "från och med du" med skitsnygga Oskar Linnros, början av Maskinen och Hoffmaistro!)

Kom i alla fall hem igår eftermiddag och myste med min underbara älskling, och ikväll ska jag umgås med min andra underbara älskling, har nog nämt henne förr, ni får gissa!


ooooo, nu måste jag kissa och göra mig klar! Men jag lovar att skriva en rad lite senare! Kul att det fortfarande finns ett litet antal människor som tålmodigt kikar inte varge dag, trots uppdateringen :)

TUDELS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0