Helt solo

Hanna fattar. Appropå det lyckades jag tappa bort henne idag igen. Ett tag iall fall. Nu hr hon telefon igen, det är ju bra.

Jag har precis avnjutit en fin middag så här på min andra gräsänkedag. Tog mig tillfället i akt att laga min specialité. Billys micropizza. Och CocaCola till det. Fan hälsan själv alltså. Jag måste hitta min iPod-sladd, morgondagens jobb kommer inte vara uthärdligt utan den. Men Denn har slarvat bort sladden och tagit med sig iPhone laddaren till staterna.

Nä, ska fan ta en Billys till. Hanna kommer hit efter "allsången". Gjorde lite observationer med mobilen idag, men jag pallar inte hämta telefonsladden. Så vi tar det sen.


Jag tror att hon till vänster är JÄTTEbra på att suga kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0