Så kom den dagen.

I dag har varit denna bloggs sämst uppdaterade dag. Men jag har inte gett upp. Bloggen alltså. Gav upp lite på livet en stund för jag var trött och  mådde illa. Men inte nu längre. Nu dricker jag vin och ska fira dagen-efter-min-födelsedag.

Hanna: Så du är peppad nu?
Bella: Ja, som fan.
Hanna: Allvarligt? På en skala från 1-10?
Bella: 12
Hanna: Serri?
Bella: Ja, eller iallafall minst 8.
Hanna: Bra, då får du peppa mig lite, jag är nog fan bara en 4.

Såg första avsnittet av Paradise Hotel idag. Hatälskar redan Jackie. Det här kommer bli en blogg-följetång. *Ni sitter redan som  på nålar av förväntan*. Nu ska det drickas vin och rökas cigaretter innan utgång. Vikkan. Ska vara en duktig flicka och försöka dokumentera med lite mobilbilder.

Live long and prosper för fan/You F-in' know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0