För dum för mitt eget bästa

Idag har varit en enormt seg dag. Jag har mest gjort ingenting. Och sen lite ännu mindre. Nu tänkte jag och Dennis gå och sova. Dennis skäms lite för han var ute med sin klass igår. Och gjorde bort sig. Kastade en tjej i klassen under honom i marken och hade sig. Jobbigt. Om vi har klassfest snart ska jag fan vara helt nykter. Så mycket som kan gå så fel.

Vi åt pizza till middag idag. Dennis åt en med bland annat musslor på. Det hade jag kul åt. Gissa vad det här är:


Fy fan. Djur kan vara så jävla äckliga. Nu måste jag gå och sova. Dennis har noll förståelse för bloggande. Men imorgon mina små kycklingar. Imorgon är jag tillbaka.

God fucking natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0