Fredag den 13e

Hujedamig, hujedamig. Satt barnvakt som sagt igår kväll. Mamma var på sin nya killes spelning på Nalen. Han spelar munspel med jazzband. Eller va det nu va. Min mamma är en groupie. Dennis kom och gjorde mig sällskap vid niotiden. Vid halv tio skulle lillebror i säng. Kolla blodsocker, 20,3. Inte nice. Du som vet något om världen och om diabetes vet att man ska ligga mella 4-10. I men en 1a och så löser det ju sig. Runt 20 över 12 ramlar manna och S. in och fnissar och vill efterfesta med mig och Dennis "varelse ni vill eller inte". Men de tillfälliga torrbollarna HB och Demp satte P där och drog oss hemmåt. SMSade iallafall "Sorry att vi inte kunde stanna. för trötta! Vi ses på söndag :) Ha det så trevligt och tänk på att det är en dag i morgon också ;)".

Min föräldrar är så jävla sköna. Fruktansvärt fina och ordentliga, lite fina i kanten så att säga, men när dom vill så är de riktiga party-prinsessor! (Förvisso tåls väl att tillägga att de varken är särskilt gammla till åldern eller till sättet). Pappa och A. var ju för jävla roliga en natt i somras. Jag och Dennis åkte ut till landet en fredagkväll efter jag slutat jobbet, vilket gjorde att vi inte kom dit förräns nio-tio på kvällen. Vi åt hemmagjord blåbärspaj och sen sa vi godnatt till min 13-åriga lillasyster V. Sen började vi dricka lite öl och vin och snacka och lyssna på musik och röka cigaretter och cigariller och.. Sen kommer V. ner och säger att hon inte är trött, "äh, sitt uppe en stund med oss då!" Klockan har tydligen hunnit bli 4. Mer vin, mer öl, Bella och styvmor spelar luftgitarr till "kryptonite". Ut och röka igen. "Vad ljust det har blivit", Dennis har gått för att vila ögonen, han kommer inte tillbaka. Klockan är 7. De flesta föräldrar hade nog slagit sig för pannan och sagt (framförallt till 13åriga V) "Herregud, nu måste vi sova". Mina ville att vi skulle varva, dumt att lägga sig nu och sova bort hela dan liksom. Så vi gick upp till ute jacuzzin och satte oss och bubblade hela familjen. Tjockt nice.

Har blivit tillfrågad om lite fler bilder i bloggen. Så...
..slänger väl till att börja med upp en på underbart vackra jag, så ska jag definitivt försöka dokumentera mera. Allt vore dock enklare med en kamera som inte är mobilen. Kyss mina älsklingar och håll ut till nästa inlägg!

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0