Borde ta det lugnt idag..

Men hur kul är det egentligen, och om vad ska jag skriva imorgon? haha!
Nä, imorgon är det ju födelsedagsfirande med middag (jag ska få vad jag vill och Dennis ska laga), sen spelning på 44an (EC och Siri, kommer bli så jävla bra), sen blir det ju Berns med Hanna och Camilla, och det kan ju inte gå fel! Men nu drar jag en sväng till 122an. Joellas Dalle spelar lite skivor på after-work, 25 kronor ölen och sen dra hem i lite god tid (för det är jag ju såååå bra på. Not.). Dennis spelar i Gävle idag. Han kommer alltså sitta och köra bil i mörkret och kvällshalkan på fredag den 13e! Kan ju sluta hur illa som helst! Kör fan försiktigt baby, om du dör så slår jag ihjäl dig! (Ta i trä).

Kommer iallafall försöka att inte bli för sen. Så det blir nog några rader till sen, för alla er som kör hemmakväll i kväll ;)

You do know you love me. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0