091127- Lite hår och lite onsdag




Så. >Inte jätte bra bild, men håret är jämnare, kortare och lite ljusare. Ska klippa till topparna lite till sen, så yttreligare lite kortare. Ångrar bara så grovt att jag klippte lugg. Jävligt konstigt dessutom. Jag ångrar mig alltid när jag klipper lugg. Ändå gör jag det om och om igen. Av tristess. Mycket fel inträffar på grund av tristess. Hår klipps, Kälader klipps sönder, mat äts till magen gör ont och alkohol överkonsumeras.

Jag och Hanna träffade Lynn och senare även Seb i onsdags. Lite pic´s;



Trevlig kväll, även om den inte va så speciell.

Shoppade lite igår. Inte mycket, men en jacka en klänning och en ring. Kommer väl kanske upp på någon form av dagens outfit bild ikväll eller om det blir ha det på mig imorgon. Tänkte åka in nu och tjacka ett par sammetsleggings också. Så sjukt snyggt. Älskar sammet. Sen måste man ju spara ihop pengar till lite julklappshelveten också. Suger. Jul helvete. Vet inte helt hundra men tror dessutom att nästa studiebidrag är mycket mindre än vanligt. Så januari lär bli en tight månad. Men vad gör man inte som fattig student. Får hoppas på många barnvaktstimmar. Hur ska jag annars lyckas hålla alkolismen uppe. För vad vore juletid utan lite gammal hederlig julalkolism säg?

Dags att få på mig lite kläder nu. Kan ju inte vara naken hela dagen. Eller oj. Dagen har redan paserat. Mörkt som natten ute. Fan. Fail. Hörs senare, var är festen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0