091121-Humorn är död

Vad har hänt? När blev vi gamla? Missade jag något här eller? Flertalet mina vänner (majoriteten till och med) är yngre än mig. Men fy fan vad torrt det börjar bli. Humorlösa gamla kärringar. Nä tacka allah att jag har Hanna. Vem vill inte kunna lägga sig på en 12-årings nivå då och då och tycka att saker är lite kul? Jag är också vuxen. Jag har lägenhet, pojkvän, två katter och pluggar på universitetsnivå. Men betyder det att jag måste sitta hemma och torka ihop totalt och inte kunna ta minsta lilla skämt. Dra på mig läsglasögonen på nästippen med stickningen i högsta hugg och tycka att svordommar är helt förkastligt. No fucking jävla way säger jag. Könsord är roligt och det är tamejfan ironi och överdrifter också.

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hallådär! :)

Vad ska/har du hittat på idag?^^ hihi

2009-11-21 @ 16:36:25
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0