091118

Det här är min grej. Vakna onödigt tidigt på mornarna. Så där nästan lite dumt tidigt så att man hinner bli trött lagom tills an borde gå upp. Jag ska nog faktiskt lägga mig och försöka sova lite till. Klockan ringer om en och en halv timme. Ska på första filmvisningen på filmhuset idag. Mera stumfilm. Gottah luv it!

Jag har tänkt. Och jag tror det jag skulle sakna mest o jag skulle flytta från alvik är mina fönster. Jag älskar fan mina fönster. Vi var aldrig och kollade på lägenhet igår. Får kanske försöka göra det idag. Men fönstrena är garanterat inte lika fina som mina.

Kom precis på nu att pengarna som kommer den här månaden är pengarna man måste köpa julklappar och sån skit för. Ska nog göra det med en gång i år. I stället för att vänta till julafton som förra året. Fan vad jag hatar julen. Måste komma på nåt sätt att skippa det värsta i år. Lyckades bra som fan förra året. Måste försöka sova lite till nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0