091215

Denns text ligger nu uppe på motkraft.net han har även blivit kontaktad av 'Stockholms Fria Tidning' och kommer där blir intervjuad för ett större repotage om just danska polisens agerande lördagen den 12/12.

 

Dagens lucka hahah:


hmm, någon form av glitter roller haha. Vet inte riktigt vad man ska ha den till men något kan jag nog komma på!

 

Håller på och stickar som en galning, snart jul ju. Tar massa tid från bloggandet dock. Och pluggandet. Måste ta och bli klar med min förra uppgift innan jag får hemtenten. (Dom ska in samtidigt).

 

Idag blir det nog lite Lynn efter skolan och lite Hanna efter det. Vi skulle ju kolla på Paradise Hotel tillsammans, men hon har redan sett söndagsavsnittet. Dåligt. (Som ni vet följer vi det på webben då jag inte har någon tv).

 

Oj. Vad det snöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0