091213-Things on my cat

Lucka nummer Lucia:



http://www.stuffonmycat.com/
Skitrolig sida för en crazy-cat-lady som mig själv;

(Jag)

Här om veckan när jag skulle samla ihop min smutstvätt så ramlade det ut någonting ur min skjortficka. Konstigt nog var det en 10-öring (för er som minns att sådana har existerat). Jag kan inte förstå för mitt liv var den har kommit ifrån och hur den har letat sig ner i min skjortficka. Helt sjukt faktiskt. Här är en bild på den i allafall. Lite "stuff on my cat" inspirerat:

Det var väl det roligaste jag hade att bjuda på hittills idag.

 

Dennis kommer hem idag. Då kan jag äntligen få höra hela storyn om vad som hänt i Köpenhamn under Klimatmöte-demonstrationen. Han beskrev det som en av de största rättsskandalerna på länge. Tänkte att han kunde få gästblogga om det imorgon. Vi vill nog alla veta inside om vad som hänt.

 

Tror att jag ska försöka att äntligen bege mig upp på vinden och hämta julgranen, nu till 3dje advent och Lucia och allt. Kanske Dennis tycker att det är lite mysigt med julstämning nu när han har ont i hela kroppen. Söta lilla Dempen, man får fan inte göra så mot min Dennis. Spö ska dom ha. Danskjävlar!


Kommentarer
Postat av: Martin

Alltså, en "crazy cat lady" stal min mammas katt och tillsammans med minst 12 andra katter, I real life liksom. Jag var bara tvungen att säga det till någon. Nu ska jag läsa bloggen.

2009-12-17 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0