091204- ÄNTLIGEN!

Comhem. Vi är inte vänner längre. Hur i helvete kan man stänga av internet i ett helt område en hel dag? Va? Jag kanske hade behövt internet när jag satt hemma och pluggade idag. Tänkt på det eller? Nu behövde jag förvisso inte internet till det jag skulle plugga idag. Plus att jag inte pluggat alls utan har gjort hårförlängning på min lillasyster istället. (Bild kommer). Men ändå! Det kan ju inte dom veta. Comhem. Jag ska komma hem till dig och koppla ur ditt internet en hel dag istället.

Name the pet var över alla förväntan igår. Och vilken sjukt gullig och genomsnäll tjej hon är Kan inte låta bli att langa upp bilden igen!

Haha, När jag och Denn skulle på tunnelbanan idag så blev han plötsligt lite tyst och okoncentrerad på vad jag sa. "Vad är det?" Säger jag. Varpå han bara säger: "Vi måste bara förfölja den där *pekar i smyg* gubben där borta. Jag förklarar sen" Han vill inte berätta men säger att han är sjukt sugen på att få en bild på honom, så jag säger åt honom att sätta sig snett emot mig så att jag kan ta ett kort på honom, men försöker i smyg zooma in gubben som sitter en lite bit bort:






Han berättade ialla fall sen att det är någon jättekonstig typ som brukar hänga på alla medeltidsveckor och vara jättekonstig och gå omkring med armarna ut lite som någon form av jesus. Och med en ICA-kasse med sig var han än går. (Även igår). Sen så går det även massa rykten om lite obehagligare grejer som att han skulle ha våldtagit folk och att han vid ett tillfälle på ett lajv smugit sig upp bakom någon med en riktig kniv och dragit den mot halsen på honom och viskat (på finlandsvenska) "Det är förlite mord på det här lajfvet". Fast det vet man ju inte om det är sant. Men jag tror det. I alla fall det sista, det första är lite för äckligt för att tänka på. Han snopp är inget jag vill ödsla tid på typ liksom va då da.


Bara en liten grej. Vad fan var det med Tove ikväll? (Idol) Förutom att hon åkte ut då. en alltså innan? Hon såg ju helt jävla sänkt ut. Är idol typ riggat och hon visste vad som skulle hända? Är det bara jag eller såg ni det också?

 

DAGENS "LUCKA" SÅKLART OCKSÅ!

Och inuti:

Lite svårt att se kanske, White Musk; Home fragrance oil. Misstänker att en till hörnande ljusstake kommer imorgon. Det paketet är ju liiite större och tyngre. Julafton every fucking day.

GOD NATT SUCKERS!


Kommentarer
Postat av: the Licious

vafan, de e väl inte så nice att lägga ut en bild på en random snubbe o skriva sånt man inte vet stämmer eller ej. jag skulle må rätt dåligt om folk började kolla snett på mig för att någon tyckte de va ball o blogga lite om va hon tror jag e för en.

2010-06-10 @ 15:44:07
URL: http://www.trendgiveafck.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0